مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:002020-01-26حوادث

روزهای پرکار پلیس، اورژانس و هلال احمر در هفته گذشته


در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، کشف سرقت میلیاردی، قتل، نجات جان باردار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی ازجمله دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، کشف سرقت میلیاردی، قتل، نجات جان باردار، امدادرسانی به گرفتارشدگان در برف، نجات جان زن 80 ساله، مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و .

بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

امدادرسانی به گرفتار شدگان در برف و کولاک سید احمد مرتضوی فرد امروز با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 14 حادثه در پی بارش برف و کولاک به ثبت رسیده است، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر به 382 حادثه دیده در استان به غیر از شهرستان کوهرنگ امدادرسانی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امدادرسانی در شهرستان کوهرنگ هم چنان ادامه دارد، افزود: 18 فرد گرفتار در برف و کولاک اسکان داده شدند و 20 بسته غذایی در بین گرفتارشدگان در برف و کولاک توزیع شده است.

مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن محمد حیدری از مسمومیت 4 نفر با گاز مونوکسید کربن در چهارمحال و بختیاری در دو حادثه خبر داد و گفت: در حادثه اول یک آقای 35 ساله و یک خانم 33 ساله در یک ویلا دچار مسمومیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پرکار پلیس، اورژانس و هلال احمر در هفته گذشته

روزهای پرکار پلیس، اورژانس و هلال احمر در هفته گذشته