مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:502020-01-26بين الملل

حضور آمریکا در افغانستان باعث افزایش تولید مواد مخدر شده است


فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: حضور آمریکا در منطقه و کشور افغانستان باعث افزایش تولید و عرضه مواد مخدر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع در جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: پلیس در جمهوری اسلامی ایران به صورت انقلابی و جهادی با پدیده شوم مواد مخدر مبارزه می کند و این در حالی است که از سوی کشورهای اروپایی که عمده ترانزیت مواد مخدر به این کشورها است اقدام و تلاش تأثیرگذاری از سوی آن ها انجام نمی گیرد.

وی افزود: حضور آمریکا در منطقه و کشور افغانستان باعث افزایش تولید و عرضه مواد مخدر شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی عنوان داشت: در سال جاری بالغ بر 41 تن انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش داشته است.

شجاع با بیان اینکه این افزایش کشف قسمتی مربوط به تلاش های خستگی ناپذیر پلیس در استان بوده است ، اضافه کرد: قسمت دیگر این کشفیات بابت افزایش تولید و ترانزیت مواد مخدر توسط سوداگران مرگ بوده است.

وی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری انهدام باندهای ترانزیت و توزیع مواد مخدر و همچنین توقیف خودروهای قاچاقچیان و دستگیری سوداگران مرگ نیز افزایش چشمگیری داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا در افغانستان باعث افزایش تولید مواد مخدر شده است

حضور آمریکا در افغانستان باعث افزایش تولید مواد مخدر شده است