مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:402020-01-26سياسي

اهمیت برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه: باید سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را که دست امداد الهی به وضوح در آن دیده شد با برنامه های مختلف گرامی بداریم و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را متذکر شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ایام پیروزی انقلاب اسلامی از ایام ا.

است گفت: باید این روز ها را که دست امداد الهی به وضوح درآن دیده شد با برنامه های مختلف گرامی داشت و به نسل های آینده اهمیت این پیروزی را متذکر شویم.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در جلسه هماهنگی مراسم ایام ا.

دهه فجر در استان افزود: باید فلسفه وجودی انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهل ساله آن در برنامه های مختلف تبیین و تشریح شود که دشمن شناسی و تبیین اصل ولایت فقیه در جامعه یکی از این موارد مهم است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه انتخابات به عنوان یکی از جلوه های با اهمیت انقلاب اسلامی می تواند ضربه سختی به دشمنان وارد کند و باید در برنامه های دهه فجر امسال این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بخشایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: برنامه های چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد بیانیه گام دوم اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر

اهمیت برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر