مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-26حوادث

دستگیری مرد هزار چهره در پایتخت/کلاهبرداری 20 میلیاردی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری مرد هزار چهره که با اغفال خانم های جوان و جلب اعتماد دختران 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، - خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور، گفت: هفتم خرداد 98، پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری از خانمی جوان به ارزش 10 میلیارد ریال به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی افزود: شاکی با حضور در اداره چهاردهم به کارآگاهان گفت، حدود 2 ماه پیش از طریق فضای مجازی با فردی به نام همایون 36 ساله آشنا شدم.

همایون که خود را یک فعال اقتصادی و سرمایه گذار معرفی می کرد بعد از چند روز مراوده، پیشنهاد یک طرح اقتصادی مبنی بر فروش طلا و جواهر را به من داد و قرار شد مبلغی را برای سرمایه گذاری به او بدهم.

من هم در مرحله اول مقداری طلاجات شخصی ام به ارزش 2 میلیارد ریال را به او سپردم و در مراحل بعدی با ترفندهایی اعتمادم را جلب و مبالغی از من دریافت کرد که در مجموع حدود 10 میلیارد ریال به او دادم و بعد از گذشت مدتی همایون غیبش زد و هر چه با وی تماس گرفتم جوابگوی تلفنم نبود و متوجه شدم از من کلاهبرداری شده است و او شیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مرد هزار چهره در پایتخت/کلاهبرداری 20 میلیاردی

دستگیری مرد هزار چهره در پایتخت/کلاهبرداری 20 میلیاردی