مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-26سياسي

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در جم باشکوه برگزار می شود


رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم گفت: جلسات و نشست های مختلفی برای هماهنگی دستگاه ها و برنامه ریزی مطلوب برای باشکوه برگزار شدن مراسمات دو شهید گمنام در شهرستان جم برگزار شده و تمام تلاش مسؤولان اداری و امنیتی شهرستان برگزاری باشکوه و بدون مشکل مراسم است.

- عبدالحسین فیروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در روستای کوری حیاتی، اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر دو شهید گمنام وارد شهرستان می شود و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار می شود.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده مراسم استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام روز سه شنبه 8 بهمن ماه از ساعت 16 در میدان امام حسین(ع) شهر جم برگزار می شود و برنامه های مختلفی در همین روز برنامه ریزی شده و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز روز چهارشنبه 9 بهمن ماه از ساعت 8 صبح در روستای کوری حیاتی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات و نشست های مختلفی برای هماهنگی دستگاه ها و برنامه ریزی مطلوب برای باشکوه برگزار شدن مراسمات دو شهید گمنام در شهرستان جم برگزار شده و تمام تلاش مسؤولان اداری و امنیتی شهرستان برگزاری باشکوه و بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در جم باشکوه برگزار می شود

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در جم باشکوه برگزار می شود