مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-26ورزشي

نمره اخلاقی منفی پرسپولیس و تراکتور یا 11 کارت زرد/حق شجاع خلیل زاده اخراج بود


حق شجاع خلیل زاده در بازی پرسپولیس و تراکتور اخراج بود.

- نوذر رودنیل در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از پایان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در دیداری که بازیکنان دو تیم 11 کارت زرد در زمین بازی می گیرند نباید نمره اخلاقی مثبت داد.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: معتقدم که اکبریان این بازی را با قلدری و شجاعت قضاوت کرد چرا که بازی بسیار سخت و درگیرانه ای بود.

وی گفت: از هواداران هر دو تیم می پرسم آیا وقتی داور هر صحنه ای را خطا اعلام می کند باید این گونه پرخاشگرانه با داور رفتار کرد و به داور حمله ور شد آیا داور در بازی آرامش خواهد داشت تا قضاوت درستی داشته باشد.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: به نظر من اگر داور معذوراتی نداشت باید از هر دو تیم 2 بازیکن اخراج می شدند هر چند که اعتقاد دارم باید داور حتما شجاع خلیل زاده را اخراج می کرد.

وی گفت: هر یازده کارت زردی که داده شد درست بود همه خطاهایی که گرفته شد درست بود و خطای اثرگذاری در محوطه جریمه هر دو تیم رخ نداد.

رودنیل با بیان اینکه کار کمیته داوران برای قدردانی و مراسم خداحافظی عباسقلی زاده داور چهارم این بازی خوب بود اظهار کرد: وقتی کمیته داوران برای داور چهارم بازی مراسم خداحافظی می گذارد باید فکر این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره اخلاقی منفی پرسپولیس و تراکتور یا 11 کارت زرد/حق شجاع خلیل زاده اخراج بود

نمره اخلاقی منفی پرسپولیس و تراکتور یا 11 کارت زرد/حق شجاع خلیل زاده اخراج بود