مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-26دانش

کشاورزی از ظرفیت های اصلی توسعه آذربایجان غربی است


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: کشاورزی از ظرفیت های اصلی توسعه آذربایجان غربی محسوب می شود.

- محسن امامی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه کشاورزی یکی از ظرفیت های اصلی توسعه استان محسوب می شود، لازم است برنامه ریزی دقیق و مدونی در این حوزه انجام گیرد افزود: بر اساس آمار موجود، در حال حاضر 40 درصد جمعیت استان در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین موضوعاتی که می تواند به صورت همزمان منافع کشاورز و سایر اقشار جامعه را تأمین کند، پرداختن به موضوع اصلاح الگوی کشت است.

امامی با بیان اینکه طی سال های اخیر تا حدودی اصلاح الگوی کشت در استان مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: باید نسبت به نظارت بر روند اجرای طرح اصلاح الگوی کشت اهتمام جدی شود.

وی بر ایجاد مزیت های صادراتی اشاره کرد و گفت: ایجاد مزیت صادراتی بخش کشاورزی با پیگیری مؤثر و دقیق اجرای طرح تولید محصول سالم و ارگانیک قابلیت اجرایی دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: با توجه به تمام این مسائل، برنامه اصلی من در حوزه کشاورزی، پرداختن به طراحی مذاکرات مؤثر با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در کنار پیگیری طرح های قابل اجرا و زمینه سازی برای ایجاد و تأسیس کارخانه های تبدیل محصولات کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی از ظرفیت های اصلی توسعه آذربایجان غربی است

کشاورزی از ظرفیت های اصلی توسعه آذربایجان غربی است