مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-26سياسي

رضایی در بازدید از ماهواره ظفر: اثبات می کنیم که جوانان انقلابی تمام شدنی نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت محققان سازنده ماهواره ظفر به دانشگاه علم و صنعت رفت و ضمن بازدید از این ماهواره بومی، - رضایی در بازدید از ماهواره ظفر: اثبات می کنیم که جوانان انقلابی تمام شدنی نیستند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مرکز تحقیقات فضایی دانشگاه علم وصنعت، از ماهواره ظفر که در آستانه پرتاب به فضا است، بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به دعوت محققان سازنده ماهواره ظفر به دانشگاه علم و صنعت رفت و ضمن بازدید از این ماهواره بومی، با پژوهشگران این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

رضایی در این دیدار، حضور ایران در باشگاه کشور های سازنده ماهواره و توانایی جوانان ایرانی در قراردادن ماهواره ها در مدار را نشانگر رشد و پیشرفت روحیه خودباوری دانشگاهیان کشورمان ارزیابی کرد و گفت: جوانان انقلابی کشور توانسته اند یکی دیگر مرز های دانش را پشت سر بگذارند.

تلاش های شما در عرصه علوم فضایی، یک مجاهدت عظیم در برابر دشمنانی است که در مقابل جوانان ما دیوار بلندی از تردید را ساخته اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سه قرن اخیر 25 جنگ در محدوده قلمروی ایران رخ داده است و هیچ جنگی نبوده که بخشی از خاک کشورمان را از ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی در بازدید از ماهواره ظفر: اثبات می کنیم که جوانان انقلابی تمام شدنی نیستند

رضایی در بازدید از ماهواره ظفر: اثبات می کنیم که جوانان انقلابی تمام شدنی نیستند