مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-26حوادث

آتش سوزی در دبیرستان «نوردانش» در همدان/ امدادرسانی به 11 مصدوم


عباس اولیاسمیع امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از وقوع آتش سوزی در مدرسه نوردانش در شهرک فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: ساعت 10:45 صبح امروز اطلاع داده شد در این دبیرستان آتش سوزی رخ داده که نیروهای امدادی اورژانس 115 سریع در محل حادثه حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه کد عملیاتی 115 شهرک فرهنگیان در دقایق اولیه وقوع حادثه حضور یافت  و بعد نیز سریع کد کمکی اعلام شد گفت: کد دوم از شهرک مدنی وارد شد و بعد اتوبوس آمبولانس با توجه به بالا بودن تعداد مصدومان در محل حضور یافت.

مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان با اشاره به اینکه پنج نفر از افراد حادثه دیده در صحنه درمان شدند خاطرنشان کرد: 6 نفر از دانش آموزان و اولیای مدرسه نیاز به اقدامات درمانی داشتند که به بیمارستان بعثت اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از این 6 نفر چهار نفر در گریز از آتش دچار حادثه شده اند و آتش عامل اصلی نبوده است افزود: چهار نفر از ناحیه دست دچار آسیب یا ضرب دیدگی شده و دو نفر نیز دچار گازگرفتگی خفیف شده اند.

اولیاسمیع با اشاره به اینکه پنج نفر از اولیای مدرسه دچار اضطراب و تنش شده بودند که در محل درمان و مشکل آنها رفع شد خاطرنشان کرد: امدادرسانی به 11 نفر شامل سه نفر از اولیای مدرسه و هشت نفر از دانش آموزان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در دبیرستان «نوردانش» در همدان/ امدادرسانی به 11 مصدوم

آتش سوزی در دبیرستان «نوردانش» در همدان/ امدادرسانی به 11 مصدوم