مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-26سياسي

با مصوبه تلفیق 78 میلیون ایرانی از سال 99 یارانه معیشتی دریافت می کنند


نایب رییس کمیسیون تلفیق سال 99 گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق درآمدهای مربوط به یارانه معیشتی و همچنین یارانه نقدی با هم ادغام و در نتیجه هر 78 میلیون ایرانی از دریافت یارانه معیشتی و نقدی برخوردار می شوند.

- احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: اعضای کمیسیون در این جلسه 42 هزار میلیارد تومان درآمد مربوط به یارانه نقدی و 31 هزار میلیارد تومان درآمد مربوط به یارانه معیشتی در سال 99 با هم ادغام خواهند شد.

وی افزود: بر این اساس هر 78 میلیون ایرانی با ادغام این درآمدها از یارانه نقدی و معیشتی به صورت توامان بهره مند خواهند شد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق سال 99 اظهار داشت: همچنین بر اساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی یارانه را با 20 درصد بیشتر از سایرین دریافت خواهند کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف کردند تا با بهره گیری از اطلاعات در اختیار نسبت به شناسایی سه دهک پر درآمد جامعه و حذف آنها از فهرست یارانه بگیران اقدام و دلایل و مدارک لازم را برای حذف این افراد ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مصوبه تلفیق 78 میلیون ایرانی از سال 99 یارانه معیشتی دریافت می کنند

با مصوبه تلفیق 78 میلیون ایرانی از سال 99 یارانه معیشتی دریافت می کنند