مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-26اقتصادي

پرداخت تسهیلات به بیش از 136 واحد تولیدی و کشاورزی در استان قزوین


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: با هماهنگی و نظارت ستاد تسهیل بیش از 136 واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات دریافت کرده اند.

- حسین زکی زاده، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: در سال جاری از محل اعتبارات سامانه بهین یاب 300 میلیارد تومان به 103 واحد تولیدی پرداخت شده است.

وی افزود:  همچنین از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 در بخش کشاورزی 22 واحد به میزان 51 میلیاردتومان و در بخش صنعت به 11واحد به مبلغ 91 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: ارائه تسهیلات شامل تمام واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و صنعت به عنوان سرمایه در گردش برای ادامه کار واحد تولیدی و سرمایه ثابت برای ساخت وساز ماشین آلات بوده است.

زکی زاده گفت: در حوزه بهین یاب، تولیدکننده هایی که جواز صنعت، تولید و یا پروانه تولید از واحدهای مربوطه را دارند در سامانه مربوط به سازمان جهاد کشاورزی و صمت ثبت نام می کنند و بعد از ثبت نام، استعلام آنها توسط بانک ها صورت می گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: در صورت عدم وجود مشکل در واحد تولیدی، این واحدها مورد بازرسی قرار می گیرند و مصوبات نسبت به تایید و عدم تایید واحدها صورت می گیرد و در مرحله بعد، واحد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به بیش از 136 واحد تولیدی و کشاورزی در استان قزوین

پرداخت تسهیلات به بیش از 136 واحد تولیدی و کشاورزی در استان قزوین