مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-26اجتماعي

روزانه 450 دانش آموز به مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان مراجعه می کنند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: روزانه 450 دانش آموز به مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری استان مراجعه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مرکز مشکلات ویژه یادگیری توان پویا واقع در محله قشلاق سنندج اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال تحصیلی جاری حدود یک هزار و 500 دانش آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری با مراجعه به این مراکز در سطح استان خدمات آموزشی و توانبخشی دریافت کنند.

رنجبر گفت: دانش آموزان پایه های اول تا ششم دوره ابتدایی مدارس عادی علیرغم داشتن هوش طبیعی یا بالاتر که در یک یا چند فرآیند روان شناختی پایه که در درک یا کاربرد زبان شفاهی نقش دارد و خود را به صورت مشکل در دروسی مانند خواندن، نوشتن یا محاسبات ریاضی نشان می دهد، مشکل داشته باشند برای گذراندن موفقیت آمیز دوره تحصیلات و در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه خود می توانند به یکی از 24 مرکز مشکلات ویژه یادگیری فعال در 10 شهرستان و منطقه تابعه استان مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: 120 نفر نیروی متخصص و کارشناس با به کارگیری راهبردهای آموزشی و راهکارهای توانبخشی در این مراکز به منظور تشخیص، مداخله زودهنگام و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 450 دانش آموز به مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان مراجعه می کنند

روزانه 450 دانش آموز به مراکز مشکلات ویژه یادگیری استان مراجعه می کنند