مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 13:072020-01-26اجتماعي

15 روستای مهاباد همچنان در محاصره برف قرار دارد


محسن خادمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سه روز قبل بارش برف و بروز کولاک شدید باعث مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای سولغه ، قورغان ، جانداران ، چومل ، اصحاب ، سرخاب ، کارگ ، هه رمی ، ازوندره ، پیرمکایل ، عین ملا ، قزلجه علیا و سفلی و چند روستای دیگر در بخش های مرکزی و خلیفان این شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: کولاک شدید باعث انباشته شدن مقدار زیادی برف در محورهای روستایی این شهرستان شده است به طوری که در برخی مناطق ارتفاع برف به بیش از 2 متر رسیده است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری برای بازگشایی این محورهای روستایی اعزام شده اند افزود: در محورهای بین شهری تردد خودروها بدون مشکل جریان دارد و تنها در قسمتی از گردنه زمزیران در محور مهاباد- سردشت کولاک باعث لغزندگی و کاهش دیده شده که عوامل راهداری در مسیر برای کمک به رانندگان و برف روبی حضور دارند.

وی با اشاره به کمک رسانی عوامل راهداری به مسافران 71 خودرو گرفتار در برف و کولاک نیز گفت: عوامل راهداری سرنشینان 41 خودرو در گردنه قره بلاغ محور مهاباد - بوکان، 12 خودرو مسیر روستای آفان ، هفت خودرو در مسیر روستای سیاقول ، 6 خودرو در گردنه جواله ره شان محور مهاباد سردشت و پنج خودرو در گردنه برده ره شان مسیر مهاباد- میاندوآب را از برف و کولاک نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 روستای مهاباد همچنان در محاصره برف قرار دارد

15 روستای مهاباد همچنان در محاصره برف قرار دارد