مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-26حوادث

توزیع پنج کیلوگرم هرویین در اراک ناکام ماند


با دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر، توزیع پنج کیلوگرم هرویین در اراک ناکام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: توزیع پنج کیلوگرم هرویین و مقادیری شیشه در اراک با اقدام به موقع ماموران پلیس ناکام ماند و سه توزیع کننده مواد مخدر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ چگنی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت چند توزیع کننده عمده موادمخدر در سطح شهرستان اراک مطلع شده و با سرعت عمل و با برنامه ریزی عملیاتی از هدف پلید آنان ممانعت شد.

او در ادامه گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس، افراد مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال یک محموله موادمخدر از استان تهران به داخل استان هستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی افزود: تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند وسیله نقلیه این قاچاقچیان را در ورودی شهرستان اراک متوقف کنند و سه سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ چگنی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی پنج کیلوگرم هرویین و مقادیری نیز شیشه کشف شد و با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبازره هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع پنج کیلوگرم هرویین در اراک ناکام ماند

توزیع پنج کیلوگرم هرویین در اراک ناکام ماند