مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-26اجتماعي

آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید که اخیرا تصویب و ابلاغ شد به موضوع سلاح های شکاری و محدودیت در صدور مجوز برای آن ها با نظر سازمان حفاظت محیط زیست اشاره شده است، - متن کامل آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید مبنی بر اعمال محدودیت برای صدور مجوز حمل سلاح منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید که اخیرا تصویب و ابلاغ شد به موضوع سلاح های شکاری و محدودیت در صدور مجوز برای آن ها با نظر سازمان حفاظت محیط زیست اشاره شده است، همچنین در این آیین نامه محدودیت هایی مهم برای مجوز های حمل سلاح اعمال شده به این ترتیب که دارنده اسلحه، تنها با در دست داشتن پروانه شکار حق حمل اسلحه را دارد.

متن کامل آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید به شرح ذیل است:ماده 1: در این آیین نامه اصلاحات در معانی مشروح مربوط به کار می رود.

1 - سازمان: سازمان حفاظت محیط زیست.

2 - جانوران وحشی: جانورانی که منشأ طبیعی داشته و ذاتا به صورت وحشی در طبیعت زندگی و تولید مثل می کنند؛ جانوران وحشی موضوع این آیین نامه اعم از پستانداران، پرندگان، خزندگان و دوزیستان، بی مهرگان و آبزیان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید منتشر شد

آیین نامه اجرایی قانون شکار و صید منتشر شد