مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-26سياسي

نقش باروری ابرها در وقوع سیلاب ها رد شد


رییس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها از ارسال پاسخ نهایی به 110 سوال رییس جمهور در خصوص سیلاب های اواخر سال 97 و اوایل سال 98 کشور خبر داد و گفت: تاثیر باروری ابرها در وقوع این سیلاب ها در کارگروه هیات بررسی سیلاب ها رد شد.

- رییس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها از ارسال پاسخ نهایی به 110 سوال رییس جمهور در خصوص سیلاب های اواخر سال 97 و اوایل سال 98 کشور خبر داد و گفت: تاثیر باروری ابرها در وقوع این سیلاب ها در کارگروه هیات بررسی سیلاب ها رد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمد آبادی در نشست خبری امروز که به منظور ارائه گزارش سیلاب (پاسخ به سوالات رییس جمهور درباره سیلاب های سال 97 و 98) برگزار شد، با تاکید بر اینکه پاسخ نهایی به 110 سوال رییس جمهور امروز ارسال شد، گفت: اولین گزارش سیلاب که به نوعی روایت سیل بود چند ماه پیش برای رییس جمهور ارسال شد و امروز نیز پاسخ های 110 سوال رییس جمهور توسط هیات بررسی سیلاب های اوایل سال تهیه و به رییس جمهور ارسال شد.

البته خود هیات بررسی سیلاب های اخیر در عمل به دلیل تشکیل کارگروه آموزش و منابع انسانی 17 سوال دیگر به مجموع سوالات رییس جمهور اضافه کردند و در مجموع 127 سوال پاسخ داده شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه 708 نفر از اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشمندان در تهیه گزارش سیلاب های اخیر همکاری کرده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش باروری ابرها در وقوع سیلاب ها رد شد

نقش باروری ابرها در وقوع سیلاب ها رد شد