مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-26پزشكي

تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان عازم مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد بامری، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص مشارکت های اجتماعی در سیل اخیر گفت: اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 20 نفر از دانش آموختگان پزشک عمومی و متخصص، - اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 20 نفر از دانش آموختگان پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، ماما، روانشناس، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد بامری، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص مشارکت های اجتماعی در سیل اخیر گفت: اردوی جهادی با حضور داوطلبانه 20 نفر از دانش آموختگان پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، ماما، روانشناس، کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها برگزار شد.

احمد بامری افزود: شرکت کنندگان در این اردوی جهادی از پنجشنبه 3 بهمن ماه عازم جنوب استان شده اند و تا 9 بهمن ماه در روستای تلنگ از توابع شهرستان قصرقند مستقر خواهند بود.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: این گروه از همکاران تجهیزات و امکانات پزشکی، مواد مصرفی و اقلام پشتیبانی و از جمله 2 دستگاه یونیت سیار دندانپزشکی را به همراه دارند و برنامه ریزی شده تا در این شرایط بحرانی هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان عازم مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد

تیم پزشکان جهادی علوم پزشکی زاهدان عازم مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان شد