مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-26سياسي

سفیر ایران در عمان: عربستان اراده جدی برای حل بحران یمن نشان دهد


سفیر ایران در عمان در دیدار با سفیر غیرمقیم دانمارک به بررسی بحران یمن، تحریم های آمریکا علیه ایران و روابط تهران-مسقط پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با موله اوسبی سفیر دانمارک در عربستان و سفیر غیرمقیم این کشور در عمان، کویت، بحرین و دیدار کرد.

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، نوری شاهرودی در این دیدار روابط میان ایران و عمان را روابط عمیق، همیشگی و رو به گسترش خواند.

وی درباره موضوع تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: دولت و ملت ایران دیکته های دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را نمی پذیرند.

سفیر ایران در خصوص یمن هم اعلام کرد: بحران در یمن راه حل نظامی ندارد و و تنها راه حل آن مذاکره است؛ سلطنت عمان برای میانجی گری در این زمینه آماده است اما سعودی باید اراده جدی از خود نشان دهد.

تیرماه امسال محمد عبدالسلام ، سخنگو جنبش انصارالله یمن و عبدالملک العجری ، عضو دفتر سیاسی این جنبش با  سفیر ایران در عمان دیدار و گفت وگو کردند.

العجری در صفحه فیسبوک خود با اعلام این دیدار نوشت، دو طرف در این دیدار در مورد حوادث سیاسی و انسانی یمن و تنش ایجادشده در منطقه به دلیل اقدامات آمریکا رایزنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در عمان: عربستان اراده جدی برای حل بحران یمن نشان دهد

سفیر ایران در عمان: عربستان اراده جدی برای حل بحران یمن نشان دهد