مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-26بين الملل

سفر اشغالگران قدس به عربستان مجاز شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی منابع صهیوینستی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که رژیم صهیونیستی برای اولین بار به طور رسمی به ساکنان اراضی اشغالی اجازه میدهد به مدت 90 روز برای انجام مناسک مذهبی، - منابع صهیونیستی گزارش دادند که تل آویو برای اولین بار به ساکنان اراضی اشغالی اجازه می دهد به عربستان سعودی سفر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، برخی منابع صهیوینستی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که رژیم صهیونیستی برای اولین بار به طور رسمی به ساکنان اراضی اشغالی اجازه میدهد به مدت 90 روز برای انجام مناسک مذهبی، تجارتی و سرمایه گذاری به عربستان سعودی سفر کنند.

وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی این تصمیم را اعلام کرده است.

شمعون آران خبرنگار و تحلیلگر سیاسی اسراییلی در دو تویتی به زبان عربی و عبری نوشت، آریه درعی وزیر داخلی این رژیم، برای اولین باز اجازه داده که شهروندان اسراییلی به عربستان سعودی سفر کنند.

در ادامه توییت این خبرنگار آمده است که از اهداف این سفر مناسک حج تمتع و عمره و دیدارهای تجاری است اگر از طرف های رسمی سعودی دعوتی باشد یا مخالفتی ابراز نشود.

حسن کعبیه سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سال گذشته به بهانه برگزاری مراسم حج، از مسئولان سعودی برای میزبانی از فلسطینی های مقیم سرزمین اشغالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اشغالگران قدس به عربستان مجاز شد!

سفر اشغالگران قدس به عربستان مجاز شد!