مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-26اجتماعي

جزییات مصاحبه پذیرفته ­شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش در ایلام


مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان ایلام از آغاز مصاحبه پذیرفته ­شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش(ماده 28) در سال 98 خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان ایلام از آغاز مصاحبه پذیرفته ­شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش(ماده 28) در سال 98 خبر داد.

دکتر تاج الدین صالحیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اعلام اسامی چند برابر ظرفیت پذیرفته شدگان پنجمین آزمون استخدامی مهارت آموزان ماده 28 آموزش و پرورش، مراحل و روند مصاحبه این افراد از امروز یکشنبه 6 بهمن ، در پردیس های امام جعفر صادق(ع) و شهید مدرس شروع شده است و تا 12 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این بازه ی زمانی 202 نفر که فارغ التحصیل دانشگاه های دیگر هستند وارد مرحله مصاحبه خواهند شد و با لحاظ نمره علمی و نمره مصاحبه و سنجش سلامت و بررسی مدارک، پذیرفته شدگان طبق اساسنامه ماده 28 دانشگاه فرهنگیان در دوره های یک ساله صلاحیت حرفه ای معلمی شرکت می کنند و سپس وارد نظام آموزشی آموزش و پرورش می شوند.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان ایلام خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات لازم برای انجام فرآیند مصاحبه سالم و مراحل بررسی مدارک وسنجش سلامت داوطلبان پیش بینی شده است و بر اساس جلسات توجیهی با مصاحبه کنندگان، مقرر شده که با رعایت مؤل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصاحبه پذیرفته ­شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش در ایلام

جزییات مصاحبه پذیرفته ­شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش در ایلام