مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-26اجتماعي

مرگ خاموش در بهشت پرندگان/ هوای میانکاله بوی مرگ می دهد


همه ساله این ایام تالاب میانکاله غرق در هیاهوی آواز خوش پرندگان بود اما الان تنها با حزن و اندوه عجین است، اندوهی با مرگ خاموش؛ نه تنها خبری از پرندگان نیست بلکه طبیعت میانکاله غرق در حزن و اندوه است و این را نه تنها ما انسان ها بلکه همه پرندگان نیز درک کردند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی تراژدی غم انگیزی در تالاب میانکاله رقم خورد که طی روزهای گذشته نگرانی های بسیاری به وجود آورد.

همه ساله این ایام تالاب میانکاله غرق در هیاهوی آواز خوش پرندگان بود اما الان تنها با حزن و اندوه عجین است، اندوهی به مرگ خاموش به هر گوشه که نگاه می کنید یا لاشه پرنده ای بوده؛ پرنده ای که زیبایی اش خیره کننده بود و انسان با خیره شدن در آن تنها به قدرت خداوند می رسید که چگونه پرنده ای به این زیبایی همانند سایر موجودات خلق کرده است اما الان چه؟ نه تنها خبری از پرندگان نیست بلکه طبیعت میانکاله غرق در حزن و اندوه است و این را نه تنها ما انسان ها بلکه همه پرندگان نیز درک کردند.

  از روز پنج شنبه سوم بهمن ماه امسال تلفات غیرعادی پرندگان مهاجر در میانکاله گزارش شده که روز جمعه با حضور ماموران محیط زیست و دامپزشکی مازندران نسبت به جمع آوری پرندگان اقدام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ خاموش در بهشت پرندگان/ هوای میانکاله بوی مرگ می دهد

مرگ خاموش در بهشت پرندگان/ هوای میانکاله بوی مرگ می دهد