مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-26اقتصادي

پرورش طیور به عنوان یک کسب و کار


در این متن می خواهیم به بررسی جوانب یکی از رایج ترین کسب وکارهای خانگی در ایران خصوصاً در شهرستان ها و روستاها، با عنوان جوجه کشی و پرورش طیور بپردازیم.

- در این متن می خواهیم به بررسی جوانب یکی از رایج ترین کسب وکارهای خانگی در ایران خصوصاً در شهرستان ها و روستاها، با عنوان جوجه کشی و پرورش طیور بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دی کیو شاپ، جوجه کشی، پرورش ماکیان و طیور از کارهای پرسود، با سود و بازدهی بالا است.

این کار در تمام نقاط کشور قابل اجرا بوده و با توجه به اقلیم و آب وهوای آن منطقه می توان گونه ای مناسب را انتخاب کرده و از یک کسب وکار خانگی و کوچک به درآمد و سود کلان رسید.

یک ایده کسب وکار خانگی قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار بزرگ و پرسود و دائمی شدن رو دارد؛ برای همین اهمیت آن کمتر از راه اندازی یک شرکت رسمی را نیست.

اکنون کسب کارهای خانگی زیادی در جامعه وجود دارد که روزی یک استارت آپ یا کسب وکار خانگی کوچک بوده اند.

پرورش طیور در ایران در کشور ما می توان بسیاری از پرندگان را در نقاط مختلف پرورش داد که برای بررسی سود و درآمد بیشتر توصیه می کنیم با یک کارشناس در این رابطه مشاوره کنید.

برخی از رایج ترین طیور که در ایران پرورش داده می شود به شرح زیر است : ● پرورش مرغ ( گوشتی و تخم گذار) ● پرورش قرقاول ● پرورش بلدرچین ●


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش طیور به عنوان یک کسب و کار

پرورش طیور به عنوان یک کسب و کار