مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-26اقتصادي

انقلاب در صنایع تکمیلی پتروشیمی ایلام با راه اندازی واحد پلی پروپیلن


کارشناس مسائل پتروشیمی معتقد است: احداث واحد پلی پروپیلن در پتروشیمی ایلام با ظرفیت 170 هزارتن در سال می تواند علاوه بر اشتغال زایی و ایجاد ارزش نقطه عطفی در رونق صنایع پایین دست استان باشد.

- ایسنا/ایلام کارشناس مسائل پتروشیمی معتقد است: احداث واحد پلی پروپیلن در پتروشیمی ایلام با ظرفیت 170 هزارتن در سال می تواند علاوه بر اشتغال زایی و ایجاد ارزش نقطه عطفی در رونق صنایع پایین دست استان باشد.

جواد قیصریان فرد کارشناس مسائل پتروشیمی در یادداشت ارسالی خود به ایسنا، آورده است: با توجه به اینکه ایجاد صنایع بزرگ در هر منطقه می تواند تأثیر زیادی بر جنبه های مختلف اقتصاد داشته باشد مجتمع پتروشیمی ایلام هم به عنوان بزرگترین واحد صنعتی و تنها مجتمع پتروشیمی دارای واحد مادر (الفین) در غرب کشور، نقش بسزایی در رشد اقتصادی، افزایش صادرات، اشتغالزایی مستقیم و ایجاد فرصت های اشتغال غیرمستقیم، کمک به رشد و توسعه پیمانکاران بومی، افزایش درآمدهای مالیاتی و تأمین اجتماعی استان، خرید بخش قابل توجهی از تجهیزات عمومی مورد نیاز پتروشیمی در استان و منطقه و .

داشته است.

از مهمترین مزایای بارز این مجتمع که آن را نسبت به سایر پروژه های مشابه متمایز می کند می توان به مجاورت با پالایشگاه گاز ایلام و نزدیکی به خوراک، داشتن ناحیه سرویس های جانبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در صنایع تکمیلی پتروشیمی ایلام با راه اندازی واحد پلی پروپیلن

انقلاب در صنایع تکمیلی پتروشیمی ایلام با راه اندازی واحد پلی پروپیلن