مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-26دانش

تحصیل در آلمان


امروزه تحصیل در آلمان به ویژه در میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی در مقاطع مختلف تحصیلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

- به ویژه در میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی در مقاطع مختلف تحصیلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام لیگال اپلای، هر ساله دانشجویان بسیاری برای تکمیل مقاطع تحصیلی خود از سرتاسر جهان اقدام به دریافت پذیرش در دانشگاه های آلمان و ادامه تحصیل درآلمان می کنند.

این کشور از صنعتی ترین کشورهای جهان می باشد و نیاز آن به نیروی کار متخصص سبب شده که توجه افراد زیادی را برای مهاجرت جلب کند.

تحصیل رایگان در آلمان در مقطع کارشناسی تحصیل در این مقطع دوره ای 4 ساله را شامل می شود، برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های آلمان متقاضی باید دارای مدرک حداقل دیپلم و پیش دانشگاهی باشد.

چنین فردی باید ابتدا یک دوره ی 1 ساله کالج را در کشور آلمان بگذراند تا بدین ترتیب اجازه ورود به دانشگاه های آلمان را کسب کند و همچنین نیاز به مدرک زبان آلمانی (بی 1) می باشد.

تحصیل رایگان در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد طول دوره کارشناسی ارشد در کشور آلمان اصولاً 2 سال است، برای آن که متقاضی بتواند وارد این دوره شود باید مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه های معتبر دریافت کرده باشد و برای گرفتن پذیرش از دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان