مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-26دانش

دانشگاه پیام نور میزبان بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی امروز در جلسه هماهنگی بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در ماه رمضان و در محل نمایشگاه بین المللی برگزار میشود، - رییس دانشگاه پیام نور از میزبانی این دانشگاه در بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی امروز در جلسه هماهنگی بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در ماه رمضان و در محل نمایشگاه بین المللی برگزار میشود، بر حضور پررنگ و موثر دانشگاههای شهرستانها تاکید کرد و گفت: برای تبیین نیازهای معنوی نسل جوان امروز نیازمند استفاده از نوآوری و زبان هنر در بخش دانشگاهی هستیم.

وی یادآور شد: امسال غرفههای دانشگاهی و حوزوی در کنار هم قرار دارند و این مسئله میتواند نقش موثری در هر چه بهتربرگزار شدن این رویداد ملی و اسلامی داشته باشد.

زمانی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در زمینه برگزاری این نمایشگاه معنوی به شکل ویژه اهتمام میورزد، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه با میزبانی این نمایشگاه بتواند سهم کوچکی در گسترش فرهنگ و تبیین جایگاه و شآن و منزلت قرآن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور میزبان بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن می شود

دانشگاه پیام نور میزبان بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن می شود