مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:562020-01-26اقتصادي

کمک 45 میلیارد ریالی حوزه صمت به سیلزدگان سیستان و بلوچستان


محمودرضا رحمتیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان ستاد کمک رسانی به مناطق آسیب دیده در حوزه صنعت، معدن و تجارت تشکیل و هدف این ستاد تامین مایحتاج مردم در شرایط بحرانی پس از سیل بود.

وی ادامه داد: کمک های این حوزه به مناطق سیلزده شامل کالاهایی همچون انواع موادغذایی، آب معدنی، شیر خشک، فرش، پتو، زیرانداز، لوازم گرمایشی و انواع کنسروجات بوده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه مرحله اول کمک رسانی با اولویت موادغذایی در این مناطق انجام شد، اصناف و اتحادیه خبازان شهرستان های مختلف پس از وقوع سیل اقدام به تامین نان موردنیاز سیلزدگان کردند.

وی افزود: همچنین با کمک خیران، فعالان اقتصادی، صنعتگران، معدنکاران، تجار و اصناف سراسر کشور لوازم ضروری منزل و لوازم خانگی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان اهدا و ارسال شد.

رحمتیان اظهار داشت: همچنین این افراد در ایجاد زیرساخت ها، ساخت و تعمیر منازل مسکونی و تامین اقلام ضروری دانش آموزان بویژه در زمینه نوشت افزار کمک هایی در مناطق سیل زده انجام داده اند.

وی همچنین به خسارت های وارده سیل در حوزه صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: جمع کل خسارات وارده به این حوزه بالغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 45 میلیارد ریالی حوزه صمت به سیلزدگان سیستان و بلوچستان

کمک 45 میلیارد ریالی حوزه صمت به سیلزدگان سیستان و بلوچستان