مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-26سياسي

جایگاه جلوس امام راحل در 12 بهمن در بهشت زهرا گلباران می شود


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: جایگاه جلوس و سخنرانی تاریخی امام راحل در 12 بهمن در بهشت زهرا گلباران می شود.

- ایسنا/تهران مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: جایگاه جلوس و سخنرانی تاریخی امام راحل در 12 بهمن در بهشت زهرا گلباران می شود.

سعید خال پیش از ظهر یکشنبه 6 دی ماه در جلسه جمع بندی برنامه های مصوبات کارگروه های بزرگداشت ایام الله چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا و شهرداری حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تمامی امکانات آماده برگزاری چهل و یکمین سال جشن های انقلاب می باشد.

وی ادامه داد: سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم امام خمینی(ره) در یک محوطه 750 هکتاری از هر حیث آماده جشن های ایام الله دهه فجر می باشد.

شهردار حرم امام خمینی(ره) افزود: آغاز جشن های انقلاب از ساعت 9:33 دقیقه در حرم امام ، گلباران جایگاه جلوس و سخنرانی تاریخی در همان روز ساعت 11 برگزار شده و پس از آن در اولین پنجشنبه همان هفته مراسم افشانی و غبار روبی مزار شهیدان انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

رییس سازمان بهشت زهرا(س) یادآور شد: این سازمان امورات خود را در خصوص ایام الله دهه فجر به خوبی انجام داده و بخشی که بر عهده دارد به خوبی انجام خواهد داد؛ شهرداری تهران با محوریت معاونت خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه جلوس امام راحل در 12 بهمن در بهشت زهرا گلباران می شود

جایگاه جلوس امام راحل در 12 بهمن در بهشت زهرا گلباران می شود