مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-26اجتماعي

710 مدرسه زیر 10دانش آموز در کرمان فعال است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد اسکندری نسب روز یکشنبه در گردهمایی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به مجاهدت های سپهدشهید حاج قاسم سلیمانی ابراز امیدواری کرد، راه و منش این شهید بزرگوار همواره به عنوان یک الگوی موثر در ایران اسلامی و آحاد جامعه به ویژه حوزه تعیم و تربیت جاری باشد.

وی اضافه کرد: تعداد دانش آموزان بیش از 30 درصد از مدارس دوره متوسطه این استان نیز کمتر از حد نرمال است اما به دلیل بعد مسافت، امکان تجمیع این مدارس وجود ندارد.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه حدود 35 هزار فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته در کرمان وجود دارد و بیشتر این افراد در امر تدریس با اموزش و پرورش همکاری دارند تصریح کرد: در برخی نقاط استان فرهنگیان پیشکسوت بخصوص مردان را فراخوان کرده و برای جبران کمبود معلم از وجود آنها استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: در استان کرمان 32 منطقه آموزشی، 7700 مدرسه، 31 هزار کلاس درس و 654 هزار دانش آموز داریم که 44 هزار همکار فرهنگی کار تعلیم و تربیت این دانش آموزان را به عهده دارند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه قریب به 35 هزار فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته داریم که اکثر آنها در امر تدریس با ما همکاری دارند، تصریح کرد: در برخی نقاط استان به ویژه مردان، همه پیشکسوتان را فراخوان کرده و برای جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

710 مدرسه زیر 10دانش آموز در کرمان فعال است

710 مدرسه زیر 10دانش آموز در کرمان فعال است