مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-26سياسي

برنامه‏ های عزاداری ایام فاطمیه در بارگاه حضرت رضا(ع)


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه های عزاداری حرم مطهر رضوی در ایام فاطمیه را تشریح کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه های عزاداری حرم مطهر رضوی در ایام فاطمیه را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی نژاد، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه در همه رواق‏ های حرم مطهر رضوی برنامه سخنرانی و مداحی و روضه خوانی دایر است.

حجج اسلام حیدری کاشانی، حاج علی‎اکبری، پناهیان، سالمی و رحیمیان سخنرانانی هستند که در این ایام با موضوع آیین زندگی در سیره فاطمی، حضرت زهرا(س) و جهاد اقتصادی، ویژگی جامعه صبور و شکور، ولایتمداری در اندیشه فاطمی و جامعه امروز و الگوپذیری از حضرت زهرا(س) در حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی می پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، تصریح کرد: محوری ‏ترین برنامه ‏های حرم در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده که نوبت اول از ساعت 10 صبح تا ساعت 13 و نوبت دوم نیز از ساعت 16 تا 20 برگزار می ‏شود.

بر اساس گزارش آستان نیوز، وی اضافه کرد: در این ایام در همه اماکن حرم مطهر رضوی مراسم عزاداری و مداحی برپا خواهد بود و ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) چون رضا قانع، محسن طاهری، محمد حسین حدادیان، جعفر ملائکه و امیر عارف به مرثیه‏ سرایی و روضه ‏خوانی خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه‏ های عزاداری ایام فاطمیه در بارگاه حضرت رضا(ع)

برنامه‏ های عزاداری ایام فاطمیه در بارگاه حضرت رضا(ع)