مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-26سياسي

نباید در تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس مسامحه شود/ تقدیر از رییس دستگاه قضا


یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس مسامحه نشود، گفت: نباید افرادی در این نهاد مهم حضور یابند که متهم به فساد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله العظمی جعفر سبحانی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، با اشاره به رد صلاحیت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان قانون اساسی گفت: مجلس در رأس امور است و نباید در تأیید صلاحیت افراد مسامحه شود و نباید افرادی در این نهاد مهم حضور یابند که متهم به فساد هستند.

وی زیرکی و هوشمندی را از ویژگی های مدیران دستگاه قضا برشمرد و تأکید کرد: باید بدون ملاحظه و توصیه دیگران با افرادی که به بیت المال دست اندازی می کنند با قاطعیت برخورد کرد.

این مرجع تقلید در ادامه به موضوع زندانیان مهریه اشاره کرد و گفت: گرچه یکی از اقدامات رییس قوه قضاییه آزادی زندانیان مهریه بوده اما این مسئله باید به صورت لایحه قانونی تصویب شود و در کل کشور به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی تأکید کرد: باید در اسناد ازدواج به جای واژه عندالمطالبه واژه عند الاستطاعه گنجانده شود.

آیت الله سبحانی در پایان ضمن تقدیر از تلاش های رییس قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این اقدامات موجب امیدواری مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس مسامحه شود/ تقدیر از رییس دستگاه قضا

نباید در تأیید صلاحیت کاندیداهای مجلس مسامحه شود/ تقدیر از رییس دستگاه قضا