مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-26بين الملل

نگاهی به زندگی نخستین بانوی غواص آذربایجان غربی


این بانوی بااراده دارای مدرک درجه 2 غواصی بوده و در 17 سالگی مدرک درجه یک غواصی خود را دریافت و شناکردن در عمق 60 متری دریا را تجربه کرده است.

وی با روی آوری به غواصی در آب های آزاد از جمله خلیج فارس، دریاچه وان در ترکیه و سدهای آذربایجان غربی سنت شکن بوده و در آرزوی پی بردن به راز اعماق دریاها و اقیانوس هاست.

ایرنا: خودتان را کمی بیشتر به مخاطبان معرفی کنید من متولد سال 1377 در شهرستان مهاباد هستم و به سبب اینکه مادرم مهتاب محی پور مربی شنا بود از همان دوران کودکی شناکردن در آب را تجربه کردم و به این رشته علاقه مند شدم.

در دوران دانش آموزی در قالب تیم شنای مهاباد به مسابقات استانی و کشوری اعزام می شدم و ضمن کسب عنوان قهرمانی استان در سال 1386 در مسابقات دانش آموزی نایب قهرمان کشور شدم.

در سن 16 سالگی موفق به کسب مدرک نجات غریق شدم و در 17 سالگی مدرک ستاره یک غواصی را از کیش گرفتم و سپس مدرک ستاره (درجه) 2 غواصی را در کشور ترکیه کسب کردم و به زودی برای کسب ستاره سه غواصی نیز به کیش اعزام می شوم.

دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی هستم و به عنوان مربی زبان در آموزشگاه های مهاباد فعالیت می کنم و رشته شنا و غواصی را به عنوان یک رشته ورزشی و از روی علاقه شخصی تمرین می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زندگی نخستین بانوی غواص آذربایجان غربی

نگاهی به زندگی نخستین بانوی غواص آذربایجان غربی