مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:162020-01-26اقتصادي

420 نفر دهه فجر در بخش کشاورزی مازندران شاغل می شوند


بر اساس این گزارش ، در دهه فجر امسال 46 طرح کشاورزی ، خدماتی و زیربنایی با سرمایه گذاری 510 میلیاد ریالی در مازندنران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران همچنین هفت پروژه بخش کشاورزی نیز در دهه فجر با سرمایه گذاری 95 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 170 نفر کلنگ زنی می شود.

طرح های آماده افتتاح بخش کشاورزی مازندران شامل 23 طرح آب و خاک، 10طرح دام و طیور، هفت طرح شیلاتی ، چهار طرح تولیدات گیاهی و 2 واحد صنایع تبدیلی است .

گلخانه هیدروپونیک ، پرورش گل و گیاهان زینتی و لیموترش، پرورش مرغ مادر، گاو شیری و گوسفند داشتی، بلدرچین، مرغ گوشتی، پرواربندی بره و گوساله، پرورش ماهی قزل آلا نیمه متراکم، تولید ماهی گرمابی، سورتینگ مرکبات، سکوی جمع آوری شیر، تجهیز و نوسازی شالیزارها، احداث و لایروبی آببندان، شن ریزی جاده بین مزارع، اجرای سامانه آبیاری کم فشار و تحت فشار، احداث کانال و انتقال آب، برق رسانی و تجهیز چاه و ایستگاه پمپاژ آب و احداث سردهنه از طرح آماده افتتاح بخش کشاورزری مازندران است.

هفت طرح لایروبی و مرمت آببندان، آبیاری بارانی و کم فشار، احداث گلخانه سبزی و صیفی، احداث گلخانه گل و گیاهان زینتی، گلخانه هیدروپونیک نیز از پروژه های است که عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

420 نفر دهه فجر در بخش کشاورزی مازندران شاغل می شوند

420 نفر دهه فجر در بخش کشاورزی مازندران شاغل می شوند