مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:162020-01-26سياسي

برگزاری سوگواره یاس نبوی در90 بقعه متبرکه استان مرکزی تدارک شد


حجت الاسلام عبدالله واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: سوگواره یاس نبوی به منظور تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا ( س) در دهه دوم ایام فاطمیه برگزار می شود و تا روز شهادت آن بانوی گرامی(چهارشنبه) ادامه دارد.

وی ادامه داد: برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغان غرفه های یاس نبوی با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان، عزاداری، مرثیه خوانی، تعزیه خوانی و مشاوره وقف از مهمترین برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سوگواره یاس نبوی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: قرائت بخشی از خطبه های فدکیه، قرائت زیارت نامه حضرت زهرا(س) و همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان از دیگر برنامه های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه این استان است.

حجت الاسلام واحدی اظهار داشت: روز شهادت فاطمه زهرا (س) گروه های زنجیرزنی و سینه زنی در عزای این بانوی بزرگوار وارد امامزادگان و بقاع متبرکه شده و در سوگ حضرت زهرای مرضیه (س) اشک ماتم خواهند ریخت.

وی اضافه کرد: در تمامی 90 بقعه استان مرکزی که سوگواره یاس بنوی برگزار می شود طلاب و روحانیان مستقر هستند که تعدادی از این روحانیون از قم و تعدادی نیز از حوزه های علمیه به این مکان های مقدس اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواره یاس نبوی در90 بقعه متبرکه استان مرکزی تدارک شد

برگزاری سوگواره یاس نبوی در90 بقعه متبرکه استان مرکزی تدارک شد