مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:162020-01-26سياسي

عملیات ریل گذاری راه آهن 12 بهمن ماه آغاز می شود


مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در جلسه شورای اداری اردبیل افزود: تکمیل راه آهن اردبیل-میانه یکی از خواسته های مهم مردم منطقه است که دولت برای تحقق این خواسته در تامین اعتبارات لازم توجه کرده است.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل –میانه با تامین فاینانس داخلی شتاب گرفته و پیش بینی شده تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد.

امامی درباره افتتاح پروژه های سفر ریاست جمهوری به اردبیل گفت: در جریان این سفر 72 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

او اضافه کرد:در جریان این سفر 25 پروژه عمرانی در بخش راه سازی، گردشگری، توسعه زیرساخت ها و توسعه فرودگاه با هزینه 6 هزار و 850 میلیارد ریال با حضور اعضای هیات دولت بهره برداری شد.

سرپرست فرمانداری اردبیل بیان کرد: همچنین 24 طرح سرمایه گذاری و پروژه اقتصادی با ایجاد اشتغال هزار و 389 نفر در جریان این سفر افتتاح شد که برای تکمیل و بهره برداری این طرحها علاوه بر تامین زیرساخت های لازم 17 هزار و 208 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی و آورده شخصی سرمایه گذاران هزینه شده است.

امامی یگانه گفت: در این سفر علاوه بر این عملیات اجرایی هشت طرح اقتصادی و سرمایه گذاری با پیش بینی بیش از 12 هزار 380میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز شد که با تکمیل و بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ریل گذاری راه آهن 12 بهمن ماه آغاز می شود

عملیات ریل گذاری راه آهن 12 بهمن ماه آغاز می شود