مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-26اقتصادي

42 درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی حذف شدند


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 42 درصد کسانی که برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند فاقد شرایط لازم بودند گفت تا قبل از عید فاز دوم نام نویسی آغاز می شود.

- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 42 درصد کسانی که برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند فاقد شرایط لازم بودند گفت تا قبل از عید فاز دوم نام نویسی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان نظام مهندسی اظهار کرد: در مرحله اول طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن 240 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 42 درصد فاقد شرایط و 52 درصد دارای شرایط بودند.

وی افزود: بدین ترتیب تاکنون 140 هزار واحد مسکونی باید ساخته شود که باید سازمان نظام مهندسی در اعمال مدیریت این طرح همدلی و مشارکت داشته باشد تا خانه های با کیفیت و قیمت مناسب برای مردم ساخته شود.

اسلامی با اعلام این خبر که فاز دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تا پایان سال انجام خواهد شد تصریح کرد: این پروژه یک نهضت خانه سازی است.

تفاهم نامه هایی که با نیروهای مسلح آموزش و پرورش کارگران و بازنشستگان داشته ایم حجمی از تعهد را به دنبال دارد که لازم است طراحی و ساخت و سازها با دقت انجام شود و شاهد یک تحرک معنادار در بخش ساختمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی حذف شدند

42 درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی حذف شدند