مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-26سياسي

خون سردار شهید سلیمانی خیزش جهانی علیه آمریکا به وجود آورد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: خون سردار شهید سلیمانی خیزش جهانی علیه آمریکا به وجود آورد و امروز جهان یکپارچه در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده است.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری یکشنبه 6 بهمن در یادواره شهدای مدافع حرم اسدآباد و سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: آمریکا فکر می کرد با ترور سردار سلیمانی می تواند در خاورمیانه و منطقه راحت جولان دهد اما خداوند با شهادت سردار سلیمانی کاری کرد که امروز آمریکا باید با ذلت عراق را ترک کند.

وی نقش مدافعان حرم و در رأس آنها فرمانده سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را در نابودی داعش برجسته و مهم دانست و تأکید کرد: آمریکا داعش را برای ضربه زدن به ایران آورده بود اما سربازان انقلابی طومار ننگین داعش را در هم پیچیدند.

نظیری یادآور شد: حرکت، بیداری و راهپیمایی های عراق علیه آمریکا حاصل خون شهید سردار سلیمانی بود که به ملت عراق برای نخستین بار جرأت داد تا در مقابل آمریکا بایستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را زنده نگه داریم.

نظیری با بیان اینکه در سایه فداکاری ها و ازخودگذشتگی شهیدان و صبر و مقاومت خانواده های معزز آنها شاهد امنیت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون سردار شهید سلیمانی خیزش جهانی علیه آمریکا به وجود آورد

خون سردار شهید سلیمانی خیزش جهانی علیه آمریکا به وجود آورد