مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-26اقتصادي

تدوین برنامه جامع مدیریت تنش آبی در روستاهای شهرستان زابل


مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان زابل گفت: اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده، استاندارسازی شبکه های فرسوده و نشت یابی در شبکه های توزیع از جمله راه کار های کاهش هدررفت آب در روستاهای شهرستان زابل است.

- حسین شهرکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زابل، از تدوین برنامه جامع مدیریت تنش آبی برای فصل تابستان در روستاهای شهرستان زابل خبر داد و اظهار کرد: اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده، استاندارسازی شبکه های فرسوده و نشت یابی در شبکه های توزیع از جمله راه کار های کاهش هدررفت است.

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان زابل افزود: از ابتدای زمستان سال جاری پیش بینی هایی برای رفع تنش های آبی در تابستان آینده انجام شده و اقداماتی شامل تعویض شبکه توزیع و خطوط انتقال در برخی نقاط فرسوده روستایی، شستشوی حوضچه تخلیه رسوب، تعویض اتصالات و شیرآلات داخل حوضچه های خطوط انتقال اصلی و فرعی را انجام داده تا حداقل مشکلات را در بحث آب شرب مصرفی مردم در گرمای تابستان داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات دیگر در منطقه پروژه ایستگاه پمپاژ گل آباد این شهرستان است ایستگاه گل آباد در ادامه طرح بازنگری طرح سیستان برای افزایش کمیت آب شرب در شهرستانهای زابل و نیمروز اجرا شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تابستان سال آینده مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه جامع مدیریت تنش آبی در روستاهای شهرستان زابل

تدوین برنامه جامع مدیریت تنش آبی در روستاهای شهرستان زابل