مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-26اقتصادي

استانی که چهار برابر وارداتش صادرات دارد


مدیرکل گمرک استان سمنان از افزایش درآمدهای صادراتی در این استان علی رغم فشار حداکثری و تشدید تحریم ها در سال جاری خبر داد و گفت: امسال هم اقلام صادراتی و هم بازارهای هدف صادراتی در استان افزایش یافته است.

- علی سعدالدین همزمان با 6 بهمن روز جهانی گمرک در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از 220 هزار تن کالا از گمرک این استان به ارزش بیش از 196 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شده است.

وی از افزایش 42 درصدی ارزش دلاری صادرات گمرکی سمنان در 10ماهه امسال خبر داد و افزود: کالاهای صادراتی استان در همین بازه زمانی از نظر وزنی 16 درصد کاهش داشته و این مهم گویای افزایش ارزش افزوده کالاهای تولیدی در این استان است.

مدیرکل گمرک استان افزایش ارزش صادرات استان را نشانه ای از کاهش خام فروشی موادمعدنی ارزیابی کرد و ادامه داد: شمش سرب، سودسوزآور، کابل مسی، هیدرات کربن ها، پروفیل آهن، سولفات سدیم، کاشی و.

از جمله صادرات این استان در سال جاری بوده است.

وی از افزایش اقلام صادراتی این استان به 121 قلم کالا خبر داد و گفت: این اقلام صادراتی از طریق 109 شرکت صادراتی استان به 47 کشور دنیا و از جمله عراق، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان، امارات متحده، مالزی، اندونزی، هند، ایتالیا، انگلیس، اتریش، آلمان، ویتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانی که چهار برابر وارداتش صادرات دارد

استانی که چهار برابر وارداتش صادرات دارد