مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-26سياسي

شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی 98 / جرایم ندادن اظهارنامه مالیاتی


معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی بابت عملکرد سال 1398 را اعلام کرد و گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل که در مهلت مقرر قانونی اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم نکنند، - علاوه بر محرومیت از کلیه معافیت های قانونی، مشمول پرداخت جرایم غیر قابل بخشش مربوط به عدم تسلیم اظهارنامه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مسیحی با اشاره به حذف شیوه تشخیص علی الراس از سال آینده، تاکید کرد: مبنای تشخیص مالیات برای عملکرد سال 1398 مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه ارائه شده با رعایت مقررات از سوی مؤدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از عملکرد سال 1398 به بعد، در صورتی که مؤدیان اظهارنامه مالیاتی خود را با رعایت قوانین و مقررات تنظیم و در مهلت قانونی ارائه کنند، اظهارنامه آنان بدون رسیدگی مورد پذیرش قرار می گیرد.

مسیحی با تاکید بر اجرای مفاد ماده 97 قانون مالیات های مستقیم اصلاحی 31 تیرماه 1394، اضافه کرد: البته پذیرش اظهارنامه مؤدیان مشروط بر تنظیم اظهارنامه های مالیاتی بوده و اظهارنامه ارائه شده توسط مؤدیان با بانک های اطلاعاتی مالیاتی که در اجرای مقررات مواد 169 و 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم ایجاد شده، مطابقت داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی 98 / جرایم ندادن اظهارنامه مالیاتی

شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی 98 / جرایم ندادن اظهارنامه مالیاتی