مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-26سياسي

برگزاری دوره های آموزش خانواده برای بیش از 12 هزار مددجوی همدانی


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان گفت: طی 9 ماهه امسال 12 هزار و 706 نفر از مددجویان کمیته امداد همدان از برنامه های آموزش خانواده این نهاد بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهدی جعفری با اشاره به برگزاری دوره های آموزش خانواده برای 12 هزار و 706 نفر گفت: 692 میلیون تومان از اعتبارات دولتی، کمک های مردمی و صدقات در این زمینه هزینه پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: اخلاق اسلامی، احکام، زندگی به سبک اهل بیت (ع)، آسیب های اجتماعی و پیام های اخلاقی، اجتماعی و قانونی آن، فرزند پروری، تغذیه و طب اسلامی، مشاوره حقوقی و مناسبت های ملی و مذهبی ازجمله مسائلی است که در برنامه های فرهنگی برای مددجویان توسط اساتید حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

جعفری همچنین در ادامه بیان کرد: این دوره ها برای زنان سرپرست خانوار و مطلقه، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان و سالمندان برگزار می شود.

وی گفت: مددکار باید نسبت به شناسایی افراد و خانواده های نیازمند آموزش به تفکیک نیازهای دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام و مخاطبین را بر اساس سن، تحصیلات، حرفه و نیاز به کارشناس فرهنگی اداره معرفی و در دوره های ذکر شده شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزش خانواده برای بیش از 12 هزار مددجوی همدانی

برگزاری دوره های آموزش خانواده برای بیش از 12 هزار مددجوی همدانی