مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-26سياسي

برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»


مدیرکل کتابخانه ‎های عمومی استان زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» در زنجان خبر داد.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش کتابخوانان را یکی از برنامه های مهم اداره کل کتابخانه های عمومی عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا برنامه های متعددی اجرایی می شود.

مدیرکل کتابخانه ‎های عمومی استان زنجان با اشاره به عضویت 8 درصد از زنجانی ها در کتابخانه های عمومی استان گفت: در تلاش هستیم که این آمار در استان افزایش پیدا کند.

وی در ادامه از برگزاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه با هدف ترویج و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

نیک بخش با اشاره به اینکه نسخه الکترونیک این کتاب و اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه در سامانه مسابقات فرهنگی نهاد به آدرس samakpl.

ir درج شده است، گفت: جوایز مسابقه شامل 12 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 24 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و 313 کارت هدیه نقدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»

برگزاری مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»