مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-26سياسي

اهمیت ورود نهادهای تحقیقاتی و پژوهشی به حوزه دفاع مقدس


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی بر لزوم ورود بیش از پیش نهادهای دانشگاهی و پژوهشی مانند جهاددانشگاهی به حوزه تحقیقات دفاع مقدس تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی بر لزوم ورود بیش از پیش نهادهای دانشگاهی و پژوهشی مانند جهاددانشگاهی به حوزه تحقیقات دفاع مقدس تأکید کرد.

احیامحمد امیری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در نشست کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس که که در محل جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی در ششم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: در کشورهای دیگر اگر رویدادی رخ بدهد، تحقیقات و نوشته های زیادی از آن اتفاق ثبت می شود حال آنکه شاید آن رویداد دستاورد خاصی نداشته است اما دفاع مقدس در کشور ما و در دنیا دستاوردهای بسیار زیادی داشته است که قابل شمارش نیست اما تحقیقات در این زمینه کافی نیست و باید افزایش یابد.

وی تأکید کرد: سپاه، ارتش، ناجا و همه نهادها در دفاع مقدس پیشگام بوده اند و ملت ایران نیز همراهی کردند که اگر این همراهی خالصانه ملت ایران نبود، موفقیت های چشمگیر نیز حاصل نمی شد و از همین جهت نیاز است که در حوزه تحقیقات و پژوهش فعالیت های جدی تری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ورود نهادهای تحقیقاتی و پژوهشی به حوزه دفاع مقدس

اهمیت ورود نهادهای تحقیقاتی و پژوهشی به حوزه دفاع مقدس