مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-26اقتصادي

پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی چه زمانی به ایستگاه آخر خواهد رسید؟


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال تعداد 2هزار واحد مسکونی پروژه مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد و با تحویل این پروژه ها مسکن مهر استان به ایستگاه آخر می رسد.

- محسن حمزه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه مسکن مهر در آذربایجان غربی اظهار کرد: تعداد 2 هزار واحد مسکونی پروژه مسکن مهر تمام شده و کلید آن در دهه فجر امسال تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

وی با اشاره به واحدهای تکمیل نشده پروژه مسکن مهر، بیان کرد: برای رفع موانع و تکمیل واحدهای ناتمام پروژه مسکن مهر جلسات کارگروه تخصصی برگزار می شود و طی این جلسات مشکلات به مرور دسته بندی و فاز به فاز موانع رفع و تحویل متقاضی داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص مراکز مذهبی و فرهنگی مجتمع های مسکن مهر، اذعان کرد: تهیه مقدماتی زمین و زیر ساخت های این مراکز بر عهده اداره راه وشهرسازی بوده اما متولی این امر دستگاه های اجرایی مربوطه است و اداره راه و شهرسازی به آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس برای ساخت مدرسه و اداره اوقاف برای ساخت مساجد در مجتمع ها اعلام نیاز کرده و برای احداث و بهره برداری دستگاه های متولی باید این اقدامات را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی چه زمانی به ایستگاه آخر خواهد رسید؟

پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی چه زمانی به ایستگاه آخر خواهد رسید؟