مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-26سياسي

مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که مسأله مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است، گفت: در شرایطی که دشمنان در عرصه های بین المللی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی   امروزدر هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با تأکید بر گزارش عملکرد دستگاه های دولتی استان به مردم اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این که گزارش عملکرد دستگاه ها و فعالیت های انجام شده باید در رسانه های استان به ویژه صدا و سیما تبیین شود، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی از دستاوردهای نظام اسلامی ایران هستند.

وی با بیان این که یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی است، گفت: اراده مردم در صحنه سیاسی انتخابات تجلی پیدا می کند، در شرایط کنونی کشور هر کسی که تربیونی در اختیار دارد؛ باید مردم را به حضور حداکثری و البته انتخاب فرد اصلح تشویق کند.

پورمحمدی با اشاره به این که مسأله مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است، افزود: در شرایطی که دشمنان در عرصه های بین المللی؛ مشکلات عدیده ای برای نظام و ملت ایران ایجاد کرده اند، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پاسخی قاطع بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است

مشارکت عمومی در انتخابات با امنیت پایدار کشور گره خورده است