مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-26سياسي

تماشاخانه شمس بجنورد میزبان هنرمندان تعزیه فاطمیه


سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای 3 مجلس تعزیه به همت 8 گروه متشکل از هنرمندان بجنوردی در پلاتو شمس بجنورد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری اظهار کرد: هشت گروه تعزیه در خراسان شمالی متشکل از گروه تعزیه جان نثاران قمر بنی هاشم، عاشقان قمر بنی هاشم، سفیران عاشورا، متوسلین امام حسن مجتبی (ع)، دوطفلان مسلم، دشت نینوا، ذاکرین آقا اباعبدالله و گروه تعزیه حضرت علی اکبر در پلاتوی شمس به اجرای تعزیه فاطمی می پردازند.

وی، هدف از اجرای این تعزیه را نشر و گسترش معارف و آموزه های فاطمی، آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره اخلاقی و رفتاری این بانوی بزرگ اسلام و اهل بیت (ع)، به تصویر کشیدن و به نمایش گذاشتن جان فشانی ها و رشادت های ائمه اطهار (ع)  ذکر کرد.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: تعزیه فاطمی از 8 تا 10 بهمن ماه به مدت سه شب و سه مجلس که شب اول و دوم مجلس شهادت حضرت زهرا (س) و شب سوم مجلس شهادت حمزه (ع) برای علاقه مندان اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاخانه شمس بجنورد میزبان هنرمندان تعزیه فاطمیه

تماشاخانه شمس بجنورد میزبان هنرمندان تعزیه فاطمیه