مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-26اقتصادي

بیشترین اشتغال اردبیل در بخش صنعت و کشاورزی است


بخش های صنعت و کشاورزی نسبت به دیگر حوزه ها از بیشترین میزان اشتغال در اردبیل برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو پیش از ظهر یکشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به موقعیت استان، بیشترین میزان اشتغال منطقه مربوط به بخش های صنعت و کشاورزی است.

وی افزود: طبق برنامه های تعریف شده تا سال 1400 بایستی حجم زیادی از مشاغل در استان ایجاد شده و در حوزه کارآفرینی و جذب و استخدام بیکاران موفق عمل کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه 20 دستگاه اجرایی در استان اردبیل در خصوص مسائل مرتبط با اشتغال درگیر هستند، یادآور شد: بهره مندی از ظرفیت علوم نوین، پارک های علم و فناور و شرکت های نوآور می تواند در کارآفرینی مفید واقع شود.

بهنام جو در ادامه بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها در مهارت آموزی و ایجاد اشتغال دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن تأکید کرد و یادآور شد: تعامل دانشگاه ها با پارک علم و فناوری می تواند زمینه را برای راه اندازی کسب و کارهای نوین و توسعه اقتصادی فراهم کند.

وی تلاش دستگاه های اجرایی استان اردبیل در حوزه اشتغال را بسیار مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: شرایط خاص اقتصادی کشور و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده انقلاب، تلاش مضاعف ادارات و نهادهای مرتبط با ایجاد اشتغال برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین اشتغال اردبیل در بخش صنعت و کشاورزی است

بیشترین اشتغال اردبیل در بخش صنعت و کشاورزی است