مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-26سياسي

رییس قوه قضاییه: هر جا تفکر انقلابی باشد، کارها پیش می رود


رییس قوه قضاییه بر ضرورت تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: تفکر انقلابی به معنای بی برنامگی و دوری از عقلانیت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در دیدار جمعی از فعالان تبلیغی و فرهنگی کشور، از تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و در راس آن آیت الله جنتی قدردانی کرد و افزود: دهه فجر، یادآور پایان ستمگری طواغیت، آغاز حاکمیت دین در زندگی مردم و شکل گیری مدنیتی به نام دین و نظامی تحت زعامت، ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه هر جا تفکر انقلابی باشد، کارها پیش می رود و هر جا مشکل داشته ایم روحیه لیبرال مسلکی حاکم بوده است، تصریح کرد: به اذعان دوست و دشمن، شخصیتی مانند حاج قاسم سلیمانی فراتر از یک فرمانده نظامی، یک استراتژیست و دیپلمات بسیار قوی بود.

رییس قوه قضاییه، بهره گیری از همه ظرفیت ها برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه ظرفیت های فضای مجازی در ایام الله دهه فجر را ضروری دانست و در پایان یادآور شد: روزی که آیت الله بهشتی به شهادت رسید، بر همه ما بسیار سخت گذشت، اما هیچ خونی مثل خون بهشتی نمی توانست به جریان نفاق و بنی صدر خاتمه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: هر جا تفکر انقلابی باشد، کارها پیش می رود

رییس قوه قضاییه: هر جا تفکر انقلابی باشد، کارها پیش می رود