مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-26فرهنگي

«1917» در صدر برندگان جوایز انجمن کارگردانان آمریکا


هفتاد و دومین دوره جوایز سالانه انجمن کارگردان های آمریکا (DGA) برترین کارگردان های سال را معرفی کرد و «سم مندز» خالق فیلم سینمایی «1917» بهترین فیلم این دوره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی ، هفتاد و دومین مراسم سالانه جوایز انجمن کارگردانان آمریکا ، سم مندز را به عنوان برترین کارگردان سال انتخاب کرد.

    سم مندز خالق فیلم سینمایی 1917 که درامی با موضوع جنگ اول جهانی است، جایزه برتر هفتاد و دومین مراسم سالانه انجمن کارگردانان آمریکا را از آن خود کرد.

  مندز در سخنرانی پذیرش جایزه خود با اشاره به برنده شدن جوایز DGA برای زیبایی آمریکایی در سال 1999 گفت: فکر می کنم اگر با خودم صادق باشم، باید بگویم که واقعا نمی دانستم چه کاری انجام داده ام.

    مندز همچنین از رقبای خود بونگ جون هو کارگردان انگل ، مارتین اسکورسیزی کارگردان ایرلندی ، کوئنتین تارانتینو کارگردان روزی روزگاری در هالیوود و تایکا وایتیتی کارگردان جوجو رَبیت تقدیر کرده و کار آن ها را ستایش کرد.

تامِس شِلَم رییس انجمن کارگردانان آمریکا در سخنان آغازین این مراسم که در هتل ریتز کارلتون لس آنجلس برگزار می شد، گفت: خوشحالم که تلاشمان برای تنوع کارگردان ها نتیجه داده چراکه از 21 درصد کارگردانان زن در سال 2014 به 50 درصد رسیده ایم که واقعا خوشحال کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«1917» در صدر برندگان جوایز انجمن کارگردانان آمریکا

«1917» در صدر برندگان جوایز انجمن کارگردانان آمریکا