مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:252020-01-26اقتصادي

پرده برداری رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تخلف فروشگاه های زنجیره ای


رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن پرده برداری از تخلف فروشگاه های زنجیره ای گفت: هر وقت خواستیم این موضوع را رسانه ای کنیم عده ای نگذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی ارشدی به همراه جمعی از مدیران اصناف استان در ملاقات عمومی با استاندار کهگیلویه و بویراحمدبه برحی از دغدغه های اصناف مرکز استان اشاره کرد و گفت: نمایشگاهی تحت عنوان مبلمان، لوستر و لوازم خانگی هفته گذشته در مصلای شهر یاسوج برگزار شد که اجناس این نمایشگاه 15 تا 100 درصد بالاتر از قیمت بازار بود.

رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بازرسان سازمان صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی در بازدید از این نمایشگاه به تخلفات آنها پی بردند گفت: تخلفات در این نمایشگاه به گونه2ای بود که در 10 دقیقه 7 برگه جریمه توسط بازرسان صادر شد و در نهایت همه واحدهای که دچار تخلف شده بودند جریمه شدند.

وی عنوان کرد: هیچ کدام از کسانی که در این نمایشگاه، کالا عرضه کردند تولیدی نبودند حتی بازاری هم نبودند آنها دستفروشانی بودند که در زمان نمایشگاه از مغازه ها کالا خریداری می کنند و با قیمت بالاتری در نمایشگاه عرضه می کنند، برای مثال فلاکسی در نمایشگاه 75 هزار تومن قیمت زده شد در حالی که همین کالا در مغازه های شهر یاسوج قیمت 50 تومانی داشت و وقتی بررسی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداری رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تخلف فروشگاه های زنجیره ای

پرده برداری رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تخلف فروشگاه های زنجیره ای