مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-26فرهنگي

رونمایی از چهار عنوان کتاب تألیف کانون


چهار عنوان از کتاب های تالیفی و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 7 بهمن 1398 رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، سایبایی برای زمین نوشته آقای حمید نوایی لواسانی و روح عزیز نوشته خانم مینو کریم زاده هر دو از مجموعه رمان نوجوان امروز از جمله کتاب هایی هستند که در این روز رونمایی می شود.

همچنین کتاب های یک آدم نقاشی کن! نوشته خانم فریبا کلهر و تصویرگری خانم میترا عبداللهی و سوار بر باد نوشته آقای محمد رودگر و تصویرگری خانم هاجر سلیمی نمین از دیگر کتاب هایی است که در روز 7 بهمن رونمایی خواهد شد.

قرار است این آثار با حضور نویسندگان آن در ساعت 15 روز دوشنبه 7 بهمن 1398 در فروشگاه محصولات فرهنگی هنری آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی رونمایی شود.

یادآوری می شود دو هفته گذشته نیز دو عنوان کتاب کودک کانون از مجموعه قصه های مرغک در فروشگاه آفرینش کانون واقع در شهرک قدس تهران رونمایی شد.

برگزیدگان مهرواره عکس بچه های اربعین معرفی شدندآثار رسیده به دبیرخانه نخستین مهرواره عکس بچه های اربعین در دو بخش نوجوانان و بزرگ سالان داوری شد و برگزیدگان آن از سوی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چهار عنوان کتاب تألیف کانون

رونمایی از چهار عنوان کتاب تألیف کانون